Ekebo utan skor eller.......

Hej på er! Klockan är 10 över nio och jag har precis kommit in efter en kvällsrunda med hunden. Lyssnat på musik och filosoferat.
Imorgon drar jag tilll lund för att hitta något snyggt man kan ha på sig. För på kvällen drar jag på födelsedagsfest sen vidare till Ekebo för att dansa loss med Emma Ivarsson, Jonna och annat folk. Kommer bli en galen kväll!
Kom på, vad ska jag ha på mina kära fossingar? Jo det jag har att välja på är......Conversen men det funkar det med. Bara det att dom har varit vita en gång i tiden och det är dom verkligen inte nu. Så jag slängde in dom i tvättmaskinen och vitare blev dom inte! Jaha så jag har nu gjort något riskabelt, nämligen lagt dom i en spann klorin. Ska bli kul att se hur dessa skor kommer se ut om några timmar, blir dom förstörda kommer jag smälla av!
Iallafall snart börjar big brother så ska slänga mig i soffan nu med en skål chokladpudding och tjocka mig. Puss och kram på er, vi hörs imorgon <3


Här är en bild innan jag slängde dom i tvättmaskinen, rena va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0