Fredag!

Ursäkta min suuuuper dåliga uppdatering men mitt internet funkar inte!
Idag är det Fredag och det är bara så underbart!
Dagen har varit hur kul som helst! Men idrotten var förjävlig, trodde jag skulle dö ett tag!
Kom hem slängde mig i duschen och stod där i en evighet, satte inpackning i håret, smörjde hela mig och satte på mys kläder. Kännner mig som en ny människa.
Ikväll blir det bara en massa mys hemma ♥ Min älskade lilla Emil fyller ett år imorgon. Helt sjukt vad tiden går fort sen är det ju valborg också. Kan väl hoppas på lite regn inatt så vi får elda, ingen valborg utan ett bål ju :)
Nu ska jag ta och svälja en alvedon för jag har världens värk i min lilla mage...................
kramis



Kommer bilder lite senare på nya plagg jag köpt och lite om veckan som gått ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0