pest och pina eller vad?

Godmorgon klockan är nu lite över åtta och jag har sovit 4 timmar. Lite trött?-ja
Festen igår var riktigt mysig, maten var jättegod och hade härligt sällskap.
Ekebo var dessvärre en pina, herregud aldrig mer högstadiedisco på Ekebo. Jag tyckte Jägers balla ur i med klädseln och en viss sorts folk. Men guuud, Ekebo var hundra gånger värre! Jag och Josse ängna mer tid åt att sitta och skratta åt folk än vad vi dansade! Vi tyckte vi hade lite kläder på oss men när vi väl kom in där var vi nästan klädda för vintern om man gemförde med dom andra!
Endå lyckad kväll.
Nu ska jag äta frukost sen iväg på ridtävling, inte jag som ska tävla då utan mina systrar. Ska filma lite och så.
Men ni får ha en riktigt bra dag!
kram


De snygga brudarna!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan aldrig ha tråkigt med dig! <3 tack för kvällen

2011-04-22 @ 17:56:39
Postat av: din älskade syster :)

Vicky?! Du fick inte lägga ut bilden på mig sa jag ju, de ser ut som jag är 5 år ;oo

Ta bort den!

2011-04-23 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0