Tisdag.......

Hej mina vänner! 
Idag har jag kollat bandy nästan hela dagen. Mina små blondiner till systrar har spelat turnering med sitt fritids. Var faktikst riktigt kul att se! Känns lite i halsen nu, var riktigt spännande i finalen, trodde jag skulle smälla av haha
Kom hem vid tre sen lade jag mig i solen, har fått riktigt fina linjer....... Rekommenderar inte att sola med shorts.
Vi sex åkte jag vidare till Lucky för att spela KM och kan ju meddela att jag har spelat bättre i mina dar! Mina två klot är som hästar, de skenar iväg när de får chansen! Inte OK! 
Och nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja :) Ni får ha en fortsatt fin kväll<3
Kram



Kommentarer
Postat av: elina

så fin du e vicky ! ♥

2011-04-19 @ 21:48:28
URL: http://elinaarnesson.blogg.se/
Postat av: elin mårtensson

sötnos !

saknar dej <3

2011-04-19 @ 21:53:35
Postat av: vicky

Tack söta Elina <3



Elin jag saknar dig med !<3

2011-04-20 @ 11:38:52
URL: http://vickyandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0