Allsång på skansen

Girlsen var jätteduktga på att sjunga idag och efter en timme där gick jag hem. Plockade undan och satte i diskmaskinen, ni vet det där dagliga. Sen blev klockan åtta och sista Allsången satte igång. Men tyvärr Måns, kunde haft bättre artister där.. Björn Skifs och Loa Falkman? Inte helt underhållande fullt underhållande enligt mig ;)
Jag sitter nu och klickar runder på hemnet, kollar på hus och lägenheter. GUD vad jag längtar tills jag ska flytta hemifrån! Ha sitt eget, bestämma hur man ska ha det och designa. Och vet ni vad, nu börjar Bygglov och Willy Björkman han är däremot en av dom skönaste snubbarna jag vet och underhållande för den delen! Matte, han räcker det bara att titta på så är det underhållande hahah
Hoppas ni haft en bra dag, hörs imorgon! kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0