Fix och fix....

Ikväll har jag bytat roll till målare, jajemensan. Valvet mellan köket och vardagsrummet har fått en vit förklädnad och fönsterna har även piffats till litta med vita linne rullgardiner med ett citat som lyder " As time goes by".
Mysfaktorn börjar höjas i detta rum.
En ganska köttad katt krafsade på fönstret och ville in innan ikväll. Att inte denna lurviga sak kan hålla sig ifrån dom andra herrarna i området! Sådan ägare sådan katt.......skämt och sido ;)
Känner att Jhon Blund börjar kalla, ska krypa ner i soffan för 9 kvällen. Börjar kännas lite i ryggen nu, men får hoppas att vi snart blir klara i källarn. Just nu ser mitt kära rum ut som ett stort förråd och min älskade säng är en garderob....Men bara ta och bita igen, när allt är klart kommer det bli kanon! :D
Har lite glosor kvar också att tragga så jag säger godnatt för mig och hoppas att ni får sova gott inatt! kram mina vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0