Flitiga Lisa är igång!

Idag har jag varit flitiga Lisa! Satte mig på trappan och tyckte att jag hörde utemöblerna skrika, ge mig olja!!
Så jag har målat utemöblerna idag, som nya! Mycket grant! Sen är papperet till banken är hittat så var där innan idag och fixade ID-kort och bankkort... jajemen! Sen kom vi till det här att skriva namnteckningen.... inte min starka sida, dom skratta gott kan jag meddela! haha 
Men tur att det är fotot dom kollar på och inte namnteckningen men fotot är inte mycket att skryrta med det heller! :P haha Nej det här blir säkert kanon!
Nu ska jag ta och trycka i mig lite mat sen in i duschen, iväg vid 5 tiden och kolla när Linn och Emmy sjunger.
Ha det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0