Fotbollsmatch som gäller denna lördag!

Men hallå hallå! pigga och glada? :)
Här sitter jag med min kära sallad och käkar, precis kommit ur duschen och ska snart ta kurs mot vankiva! Fotbollsmatch som gäller idag, dock ska inte jag spela. Kan bli dramatiskt..... Men lille Alex ska spela minsann. Det är då min pappas sambos son, lite allmän information där.
Det som ska bli intressant med denna färd är att jag ska sköta vägbeskrivningen, jag lovar att detta kan sluta hur som helst! Eller så bra så vi kommer fram där vi hade tänkt. Eller kommer vi någon helt annan stans!
Vad är era planer för dagen? :D
Jag önskar er en riktigt bra lördag kära läsare!♥ kram

Dagen citat: I världen är du bara någon. Men för någon, är du hela världen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0