Hästveda med sjuorna

En trött tjej har ni här! Precis skrivit klart min spanskauppsats, blev väl helt okej men dock inte så lång. Hade tänkt att berätta vad som har hänt idag.
Jag mötte upp Jakob sen åkte vid halv nio med buss mot Hästveda med CD sjuorna. När vi kom fram delade vi upp oss på olika stationer sen sattes det igång. Jag och Jakob pratade då om "Friends" hur allt fungerar och vad vi gör sen blev det någon lek efter. Hade lite pauser då och då, kollade på när dom paddla kanot. Halva nöjet på denna dag hahah
Sen åt vi lunch och lite så. Åkte där ifrån lite över sex och landade på Lucky. A-laget spelade mot Olymp så var där och suportade. Klödd med banorna och allt belv försenat så kom inte hem förän närmre tio.
Gjorde lite mat sen började jag skrivandet på spanskan.
Helt slut efter denna långa men mycket trevliga dag som har varit fylld med mycket skratt.
Jag ska nu ta och gå upp för trappan med mina matta ben och krypa ner i min säng. Just nu känns detta som ett väldigt jobbig projekt......
Jag säger godnatt till er och hoppas verkligen att ni haft en jättebra dag!♥

Två av dagens roliga:

- vi alla sätter oss på bussen och busschaffören frågar, var ska vi?

- En elev frågar mig om jag har något vatten och jag svarar: Tyvärr, finns i sjön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0