Historiens första match i Team Frosta...lite fräckt ändå

Precis fått lite mat i magen efter en kväll i Hörbys bowlinghall. Spelat Match mot bs Olymp, tyvärr förlorade vi men gud vad kul vi hade! Jag själv var väl inte så bra vän med dessa banor, för mitt klot svängde som bara tusan! Och nu har jag match I åhus att se fram emot.........där svänger det om nått, en plåga rent ut sagt! haha
Jag ska snart ta och hoppa ner i min kära säng, eller det får nog bli soffan en tredje natt fast då med kudde och täcke. Var så trött igår så jag tog det närmaste som fanns till täcke, en handuk.....då är man trött!
Måste också berätta en lite rolig sak, för en stund sedan nös jag, så kraftigt att disken trilla i köket! slå det om ni kan haha
Men vi hörs imorgon! Kram och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0