Kaos.se

Vilken dag det har varit! Börjar iallfall med musik och det gick väl sådär för min del haha
Efter det var det dax för spanska, skratta mig genom lektionen. Efter det skulle vi ha idrott, blev vikarie så gjorde inget speciellt. Lunch och sen börja kaoset. Vår lärare var sjuk idag som vi skulle ha på engelskan. Vissa fick för sig att vi hade håla och gick hem medans 10 andra sprang runt som yra höns och leta efter någon som viste om vi skulle ha vikarie, efter 20 30 minuter fick vi då reda på att vi skulle ha lektion. Jag själv försökte hitta någon av mina mentorer och meddela om imorgon. Ska till hästveda på sjuornas läger och prata om friends. Blir en heldag där.
Och sista lektionen nu varje Tisdag har vi studietimme så kan gå hem vid två-tiden. SKÖNT!
Ska sätta mig där ute nu i det fina vädret och njuta♥ hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0