Kräftskiva!

Här sitter en sleden tjej som precis kommit hem från marknaden. köpte ett ursnyggt mörkbrunt armband. Jag och Louise sitter och kollar på bilder från gårdagens galaj! En helt galet bra kväll!
Josefin kom vid 6 tiden vi åt tillsammans med morbro och Yvonne här hemma sen möte vi upp alla på torget, jättekul! och tro det eller ej men jag dansa minsann!¨
Vid lite över elva slutade orkestern spela och vi drog hem till mig på efterfest! sjöng så det stod hett till, musiken spelade högt i högtalarna och fönsterna stod fullt öppna. Undrar vad grannarna tycker om oss nu.... ;-)
Runt fyra gick de sista hem och Josefin och jag somnade pladask med kläder och allt på! En riktigt lyckad festnatt!
Hoppas ni hade en lika bra Fredag som mig! :D kram

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0