Onsdag!

Hejsan! precis kommit hem efter träningen. Gick bra första serien sen bara dök det ner....Men väldigt nöjd för att vara den första träningen :)
Idag har jag bara varit hemma och myst med Josefin, kollat bilder från spanien när hon var där. Sen greppa hon tag i saxen och klippte mig. Mitt huvud känns några kilo lättare haha klippte upp det lite sen blev det en taggad lugg. Jättenöjd!
Till kvällsmat blev det köttfärslimpa och rostade rotfrukter med sås. Muumsigt värre!
Och vet ni vad som gick på tv4 innan idag! Grease! Älskar den filmen asså, så himla härlig. Precis som Mamma Mia!
Nu ska jag ta och Klicka in mig på H&M och checka läget :) Ha en fortsatt bra kväll mina vänner! kram♥


Kommentarer
Postat av: matildaolsson

såg också grease innan, en utav mina favorit filmer hihi! <3

2011-08-10 @ 23:22:29
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0