Sleeeden.....

Trött tjej med världens värk i ryggen säger hallå till er! Usch tycker man är trött och sleden hela tiden nu, en bra början är ju att inte lägga sig närmre tolv varje kväll VICKY!
Jag hoppas iallfall att allt är bra med er!
Dagen har varit helt okej, fått reda på vad vi ska ha på fysikprovet på fredag. Inte alls orolig faktiskt, läraren är kanon bra på att förklara och man fattar till och med! Inte dåligt!
Kom hem vid tre-tiden, satte mig som vanligt med läxorna och stoppade i mig lite mat. Suttit till nu och är fortfarande inte klar.... Har 3 sidor spanska, 3 sidor engelska, och 36 sidor i kemin att läsa igenom + instuderingsfrågor att göra. Tufft det här, man är verkligen död på fredagen! Ska stoppa in Pyttipannan i ugnen sen fortsätta att läsa. Ska sen åka iväg vid halv sju och träna. Så måste kila nu om jag ska hinna med allt.
kram på er mina fina läsare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0