Söndag

Godmorgon! Vilket oväder det har varit inatt! Somnade i köksoffan men vakna sen av att det regna och blåste så hela fönstret höll på att flyga upp. Sen la lag mig på en madrass i tv-rummet och där var en fluga som höll mig vaken. Förstår inte, prövade alla sorters taktiker för att döda denna fluga men lyckades inte!
Jag undrar verkligen vad flugor har för funktion här i världen, är det någon som kan berätta det för mig så hade jag varit evigt tacksam alltså!
Nu på morgonen har jag busat med lilleman, sjungit massa låtar och dansat runder. Iallfall har jag sjungit och dansat medans han tittat på.........haha
Blir hämtad runt elva då jag åker hem och gör vid mig, för vi två tiden ska alla vi som ska konfirmeras detta året träffas. Spännande och se vad det är för människor ;)
Ni får ha en bra Söndag så hörs vi när jag kommer hem, kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0