Torsadag!

Hejsan hoppsan, allt bra idag? Jag är sliten om nått och funderar starkt på att slänga mig i soffan och ta en powernap. Tyvärr hann jag inte blogg i morse, försov mig. Vaknade inte ens av alarmet som ringde 3 gånger.....
Idag har det varit en väldigt chill dag, började med so som vi bara skulle göra ett test som gick på 1 minut. Engelskan satt vi bara och snackade fick böckerna och läxor. Matten var superdålig som vanligt......
Spanskan är så bra, alltd lika kul. Men måste vara för att vi är en sådan ball grupp!
Och sen avsluta vi med en håla så fick gå hem vid två tiden. SKÖNT!
Har fått hem mitt bankort och allt det idag, fick även ett papper om att mitt id-kort har kommit. Spännande!
På planeringen idag: Läsa engelskan, klä massa böcker, städa och måla källarn......
Känner att jag måste sätta igång men först någon minut på soffan.
Ha en fortsatt bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0