Träna-check!

Jaha då var andra träningen avslutad, ganska nöjd endå :) Men gud vad trött man blir, bara efter 1 och en halv serie börjar armen sin att värka haha
hmm vad har jag mer gjort idag.......fixat outfiten till imorgon. blir något så enkelt som en jeansklänning med ett flätat brunt skärp och blå ballerina till. Sen har jag lagat någon sorts korvgryta bara det att det när jag skulle krydda blev det fel hål på chilliburken och jisses vad starkt det blev! Några lite vatten gick åt kan jag meddela haha men det slank ner ;)
Även bakat en kladdkaka men den vet jag inte hur den smaka, var en pressent så. Annars har jag väl bara tagit det lugnt idag. Nu blir det Fotboll på kanal 3, Dinamo Zagreb- Malmö FF och såklart håller vi tummarna på att himmelsblått tar hem det ikväll, right? :D
Ha en fortsatt bra kväll! ♥ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0