Usch Måndag...

Hejsan! Allt bra idag?

Här är det fina fisken, precis kommit hem efter att ha postat brev och sagt hejdå till Ida och Kajsa. Dessa underbara tjejer asså! Gick med mig hem efter skolan, vi har ätit och skrattat. Dom hitta nämligen nutellaburken på hela 5 kg minnsan ;)
Skoldagen har varit dryyyyg om nått, och matten blir bara värre och värre...frågade om jag kunde få hjälp med hur man räknade ut ett visst sorts tal. Så sa hon att jag fick titta på beskrivningen och läsa hur man gör, jo det är lätt att göra det men hur gör man när man inte fattar den heller hmmm. Så jag sa det har jag gjort men förstår ändå inte. Hennes svar tillbaka: Det gör du visst! sen gick hon. Tack för hjälpen hörru du! grrrrr!
Jag ska nu ta och sätta mig med lite läxor. Sånna ska man ju också ha tyvärr...
Vi hörs senare ikväll bestämt. Ha en fortsatt fin dag! kram♥





Kommentarer
Postat av: kajsa

vicky ?

du anar inte jur mycket jag älskar dig min ängel , <3

puss :*

2011-08-29 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0