1 Augusti minsann!!

Hejsan hoppsan! :D  Det är den 1 Augusi idag, tänk första Augusti! Tiden går så fort! Snart går man in i den vanliga vardagen, de vanliga rutinerna.....men ska bli rätt skönt  endå tycker jag. Nej vi får ta och njuta ordentligt nu av sommaren som är kvar....
Från det ena till det andra så har jag varit riktigt flitig denna morgon måste jag säga. Gick upp och gjorde pastasallad, sen fick jag besök av en i släkten som lämna, äpple, morötter, potatis, blommor, sockerärtor och massa andra saker. Fick persilja också som jag har gjort vid och lagt i frysen. Får nog göra äpplepaj sen för det var inte lite äpple vi fick!
Planerna för dagen är att vi ska åka iväg någonstans men jag vet absolut inte var.....får se vad vi hamnar men bikinin är på för säkerhets skull! ;-)
Outfiten idag är mycket mycket enkel!


Kofta-ullared, Linne-Lindex, Shorts-Lindex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0