Mys med vildingen min

Gud vad mysigt jag har haft det ikväll! Lilleman kom vid närmre sex-tiden, var ute och busade lite på gräsmattan en stund sen gick vi vidare till lekplatsen och lekte. Som han skratta! ååå vad jag älskar denna lilla krabbat, han är så charmig och underbar så det finns inte! Får verkligen njuta av denna tiden nu när dom är såhär små, åren har ju en tedens att springa fort iväg....
Efter en timme ungefär gick vi hem och åt sen la vi oss på en filt på golvet och myste♥ satte på mina favoriter sedan jag var liten. Bananer i pyjamas och teletubbies! nostalgitripp där♥
Har tagit en del bilder ikväll:

 





Jädra syster man har som ska ta nappen!





Syster Linn och jag♥









Hyss på gång.....



Goosar ♥









Kommentarer
Postat av: Monika Weberg

Emil är så söt <3 Fina kort på syskonen

2011-08-27 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0