Åhus för stek och mys!♥

Då var man hemma igen efter en helt galet bra dag i Åhus med Josefin och Frida!♥ Morgonen började väl sådär....
Trodde jag hade försovit mig, så flög upp ur sängen, men tåget gick inte förän om 1.5 timme. Hade ingen frukost hemma så fick gå till konsum, men han inte hem och äta. Väl framme vid stationen och tåget anlände kommer jag på att sommarkortet ligger på köksbordet....... så vi fick gå hem igen...hahah
Men när vi väl kom fram till Åhus slängde vi oss snabbt på stranden och stekte, helt underbart skönt! Solen tog idag kan jag meddela, bränner i hela annsiktet fortfarande.
Sen blev det middag på Martin&Martins, åt supergod räksallad med ice tea. Hon i kassan sa, ska bara komma på hur man gör denna ice tean, vet ni hur man gör?  Vill ni ha is? Eller det kankse man har i sådant här hahahah så söt tjej!
Men nu sitter jag här, bränhet och röd i annsiktet. Helt insmord i massa gojja... mysigt! Perikles spelar i högtalarna och jag ska snart krypa ner och sova ♥ Kunde inte ha varit en bättre dag! ♥


 





En av dom godaste salladerna jag smakat!



 Hoppas ni också haft en döhärlig dag idag och njutit av det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0