Malmöfestivalen!

Hejsan, allt bra med er? :D
Sorry för den dåliga uppdateringen igår men hade fullt upp.

ställde klockan på halv sex för att hinna duscha, vattnet skulle stängas av för dom skulle fixa med rör i källaren.

Åt frukost och så sen gick iväg till skolan. Första hela dagen, började med två timmars värdegrundprojekt. var väl helt okej, sen hade vi fysik. Fick lite böcker och så, ny lärare också. Magnus, skön snubbe!

Sen hade vi idrott och so. Känns redan som vi gått en hel vecka....

Slutade vid tre och mötte upp Josefin sen gick vi hem jag gjorde vid mig och vid runt fem tog vi tåget till Malmö. Tog sedan bussen till Entré, jag skulle ha ett par byxor och hittade faktiskt ett par dösnygga inne på gina tricot. Har alltid så himla svårt att hitta jeans men dessa satt som en smäck! Det firade vi med sushi, sören vad gott det är! Men vi åkte faktiskt till Malmö för att se Willez och Perikles, det är ju Malmöfestivalen denna veckan. Willez började inte spela förän klockan 22.00 och Perikles vid 23.30 så gick runder lite och kollade, men fy vad man frös. Blåste gjorde det och kom lite små skurar då och då. KLockan blev snart tio och Willez började spela sen gick vi vidare till stora torg för Perikles. Helt galet! Folk stod på borden och dansade, helt vilda! Men gud vad bra dom är! Vi sjöng oss hesa kan jag meddela! Man får gåshud, bokstavligt talat.....haha
Klock började närma sig ett och det var dags att ta tåget hem, vilket kaos där va på stationen. Och värre var det på tåget. Men det var det fan värt!
Kom hem vid två tiden ungefär, och slängde mig på soffan och deckade där....
En helt underbar fredag iallafall! och görs helt klart om nästa år :D


 

Jag har precis ätit frulle och ligger nu och kollar tv, ska ta och packa lite sen drar jag hem till pappa och familjen till imorgon. Får se vad som händer under dagen, men jag återkommer om det. Ha en fortsatt bra Lördag mina vänner♥


Blev dessa underbara jeansen! 499 kr på Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0