Egna säkerhetsvakter!

Kom hem från konfirmationsträffen för en stund sedan. Var inget speciellt så, vi täffades, fick reda på vilken grupp vi hamnat i ( hamnade i sommargruppen) åt lite korv och så. Jag sitter nu och kränger choklad, hur kan det vara så satans gott? solen lyser in genom fönsterna men bara för någon minut sen var det helt molnigt och det spöregnade. Skumt väder!
Mina två håriga säkerhetsvakter ligger nu i soffan och snarkar (bokstavligt talat). Fick sätta på musik, av minsta lilla ljud som hördes börja dom skälla som tusan, och lika rädd blev jag varje gång. Var ju inte beredd så hoppade till haha men jag känner mig ganska trygg måste jag säga.
Tittar runt lite på höst/vinter jackor och skor hitta en jättesnygg jacka på Vila och ett par supersnygga boots/känger på Din sko.










Gillar detta skarpt! Men ja vi får se vad plånboken tillåter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0