3 Augusti!

klockan är 18.00 och jag har precis prickat av det sista som skulle göras idag, diska, dammsuga och plocka undan. Behövs göras det med, fast det är så fin väder!
Josefin har varit här en stund, alltid lika kul! Har fixat stödskydd till knät också.
Även suttit och kollat när hela kära trädgården förvandlats till en stor, jag vet inte vad! men alltid underhållande att se andra arbeta! ;) Så himla kul att se alla som stannar och tittar, vissa till och med kliver ur bilen för att se haha stod och skratta för mig själv i köksfönstret. Men jag vill ju inte påstå att det ser vackert ut!









Beställde hem en katalog för STS språkresor för några dagar sedan. Fick ett samtal från dom nu ikväll,  funderar starkt på att åka till Malta nästa sommar.
Är det fler som är sugna? :)
http://www.sts.se/sweden/ls/start/ Här är en länk till deras hemsida, om ni vill läsa mer om detta! :)
Men nu ska jag hoppa i duschen, har inte haft något vatten på hela dagen! Hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0