katastrofdag!

Tjosan hejsan!

Vilken dag det har varit! Har verkligen inte hunnit blogga.
Jag har varit helt väck idag, och min hjärna har nog tagit semester. Har varit helt förvirrad, tror jag glömt saker men det har legar mitt framför näsan. Tappat saker, min svenska har varit frörjävlig. Hjärnsläpp då och då. Och huvudvärk på det gör allt mycket bättre!
Engelskan idag blev en chock! Fick våran planering och jag tappa hakan asså. Ja fi fan vad vi kommer få jobba häcken av oss...
Slutade iallfall vid två, hem och sätta sig med alla läxor. Galet mycket denna veckan och fysikprov på fredag och vi har inte äns fått reda på vad vi ska ha på provet, bra jobbat!
Kom sedan på att jag glömt viktiga papper i skåpet som skulle göras klart till imorgon. Så stack återigen till skolan och hämtade det. När jag väl kommit hem igen har haspen på dörren gått i lås och vi kom inte in...slutade med att lillsyrran fick krypa igenom ett millimalt fönster och när hon hänger där med halva kroppen dinglandes i luften åker hela fönstret av. Lyckat måste jag säga! haha
Tillsist kom vi in, jag fick lite mat i magen och satte mig och arbetade.
Klockan har nu börjat bli mörkt och jag är supetrött. Ska snart börja med maten, ingen insperation för vad det ska bli. Hade tänkt visa er dagens outfit också och hur vardagsrummet blev men tyvärr så har kameran min hamnat någonstans och jag vet absolut inte var.....
Hoppas allt är bra med er och ni har haft en bättre dag än vad jag har haft♥ kram

PS: Grattis Underbara Louise Hill på din dag! Tyvärr blev den ganska regnig men hoppas du haft det kanon!♥



Kommentarer
Postat av: zainab :)

HAAHAHAHAHHAHAHA gud sån dag du har haft det idag! <3

2011-08-30 @ 19:24:02
Postat av: louisehill

Tack så mycket Vicky!

Du är bäst ...

älskar dig <3

2011-08-30 @ 23:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0