Myskväll och bus♥

Ååå vilken mysig kväll det har varit! ♥ Åkte iväg och handlade mat sen hem och laga till detta, blev något sorts marinerat kött med ungstekta klyftpotatisar, salladslök och morötter. Och där till blev det en smarrig sallad och mangosås och beeasås. Sören vad gott det var!
Och myst med lilleman hela kvällen, han har varit riktigt systersjuk! Suttit i mitt knä nästan hela tiden, hjälpte mig att hacka sallad, skulle dricka från samma glas, något annat skulle han inte ha. Och äta från samma tallrik skulle han också! hahah
Mitt lilla hjärta!
Men när jag är här då är det mina regler som gäller och det är bus, bus och bus. Till och med tillåtet att sitta på bordet hmmm har han inte världens bästa syster ;)
Lime har somnat och jag sitter och kollar på tv, en riktigt lugn och mysig fredagskväll♥ ska snart krypa ner i min nybäddade säng, helt slut..Hoppas ni haft eller har en underbar fredagskväll!♥kram!



Middagen ikväll....

Sådant som man bara får göra när syrran är hemma.....


Kan bli ganska kladdigt när man sitter och äter med denna lilla pojk men melon skulle vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0