8 Augusti

Precis kommit hem från Matilda. Liv på min kära gata i allafall. Gatan grävs upp och massa arbetare där ute. Fick en liten chock när jag kom hem, inte bara av lukten utan hur det såg ut!
Och när jag tar och vrider om nycklen i dörrlåset så blir jag så jädra kissnödig... tror ni inte att där kommer en kille och säger: hej, vil du vara snäll och inte andvända toaletten. Jag kommer in och säger till när det är klart. Haha tack för den! Just det jag behövde i den situationen!
Var tvungen att berätta det, kanske inte den nödviktigaste och íntressanta informationen ni fick men endå! ;-)
Har haft det super bra hos Matilda, idag har jag bara gosat med lilla söta Agnes♥ Hur mysigt som helst!
Nu ska jag slänga mig i soffan och glo tv :) Höres senare! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0