Tisdagkväll

Var och handla mat innan på Konsum, ikväll blev det korv och potatis. Mycket enkelt!
Sen skulle syrran iväg och rida så när hon blev hämtad passade jag på att kidnappa lillebror min♥ Mycket bättre att busa med syrran ju än att sitta i ett ridhus och kolla ;-) Så vi har byggt torn och rivit torn eller om jag ska prata klarspråk så var det jag som byggde och han som rev... och så gångar vi detta 100 gånger hahah
 
Sen har jag målat hans naglar riktigt limegröna :P Mycket snyggt! Vi kan ju har förutsatta meningar om det här med att måla naglarna på killar men i detta fallet var det ganska charmigt! Och nöjd var han! ;D haha
Slänger in en bild nu på min nya snygga plånbok :)

Bilden gör inte riktigt den till rättvisa...


Slänger in en bild också på min outfit idag, har inte haft så mycket kläder på mig på länge...


Lägg märke till min fina rosa dörr haha som inte är så rosa länge till ;-)


Kommentarer
Postat av: matildaolsson

hahaha, jag brukar också måla Elias naglar..

blir riktigt fint faktist, nöjd blir han också haha! <3

2011-08-10 @ 11:57:09
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0