zZZZzzzzZZz

Har gått runder i mina blå&vit randiga pyjamsbyxor och mys tröja, sjungit för glatta livet till Danne stråhed, Elisas, Willez, Donnez  trilla inte av stolen nu det blir bättre....Perikles! hahah Och ni kan vara lugna jag har lyssnat på lite ny musik också ;-) haha
Haft en riktig softkväll, sett ut somen tomte, låtit som en operasångerska med en sparris i halsen och lite sådär i målbrottet, fönsterna har varit öppna och grannarna har säkert hört. Men det bjuder jag så gärna på idag!
Fixat outfiten till imorgonkväll då Danne stråhed gästar i Lilla Höör och skakar liv i vår kära lilla by! Det vill man inte missa!
Nu ska jag krypa ner i den saken som vi tillbringar halva våra liv i......SÄNGEN!
Godnatt mina vänner, sleep tight♥

Kommentarer
Postat av: Oskarrrrr

Att du lyssnar på donnez diggar jag fan dom e helt klart bättre än perikles!<3

2011-08-05 @ 01:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0