då var denna måndag över

Nu var denna måndag så gott som avklarad. Skönt säger jag bara!
skolan gick fort så det tackar vi också för.
Efter tre stack jag till huset och målade en andra gång på väggarna. Bestämde även vilken färg jag skulle ha på fondväggen och trappräcket, blev ljusgrått. Blir nog super, lägger upp bilder snart på vad som gjorts.
Vid sextiden åkte jag och spelade match eller det skulle vara det men vi fick inte några motståndare så vi vann. Helt okej får jag säga. Sen passade jag på att köpa två nya bowlingklot. Köpte tyngre klot med fingertipp. Fårstår om ni inte fattar något. Men det tar vi en vacker dag!
Nu sitter jag mätt och belåten vid facbook taggar till att big brother ska börja :)
Men ha det fint mina vänner! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0