Återigen måndag!

Det är konstigt, det känns som det är måndag två gånger i veckan. Men men inatt har jag sovit drygt 3 timmar. Fick ett telefonsamtal klockan 11 igårkväll om att en vän gått bort. Så idag har jag varit som en Zombie på hög nivå. På matten börjar min telefon ringa och min lärare bara nej nej nej. Jag bara men min väckarklocka ringer och läraren bara du tycker inte att det är lite sent? Klockan var då kvart över nio. Och på engelskan bad läraren mig och Therese att flytta isär. Jag bara jag är redan sär!

Vid 13.20 skulle jag till tandläkaren för att spänna min tandställning. Snacka om att jag har ont i flabben nu ! Hann också att sticka in om Lindex. Rea på Rea är inte fel så jag köpte en blus och en kofta.

Ikväll har jag dejtat soffan med lite chockladpudding och familjen andorlunda på tv. Helt okej för att vara en måndagskväll! 
kram på er. (bilder från jägers kommer imorgon)


Bjuder på denna bild sålänge !

 

Kommentarer
Postat av: AMANDA SOLLVEEEEN ;)

din blogg e ju bara bäääääst (L)



poss !

2011-01-25 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0