Helg!

Varit riktigt dålig på att blogga i helgen men har inte varit hemma. Jägers i fredags var riktigt kul. Sov även över hos Erica som var över mysigt. I lördags åkte jag hem till matilda vid 12 tiden. Vi skulle då äta en kycklingsoppa på kvällen. I denna var där då morötter,kyckling,palsternacka,spagetti och där var även selleri men det fatta ju inte jag, så jag frågar är detta rabbarber! Jag har öven känt att jag har en ryggrad. Jag har även blivit smidigare och smartare. Inte illa för att heta vicky Andreasson!

Idag vid 11 tiden åkte jag hem från matilda. Hem och duschade sen iväg för att tävla. Jag gjorde min comeback på 696 på fyra serier. Det betyder ett snitt på 175. Jag slog även ett nytt rekord på 220. Super nöjd! Nu ska jag byta om och iväg för att kolla hockey bockey match :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0