Tisdag

Idag har jag varit i min egen lilla värld. Försöker hålla uppe humöret så gott jag kan. Så skönt att det finns människor man bara behöver titta på så ler man. Skolan har väll varit helt ok, glömt vad vi har gjort idag, så kan det vara ibland hahah

Efter skolan gick jag hem till Elin. Pluggade lite och mös framför tv:n. Låg i deras soffa och lyssnade medan dom åt kvällsmat. Vilken underhållning säger jag bara!

 Har tränat också, inget funkade. Men inte så konstigt. Träffade i alla fall syster. Denna kväll avslutar jag med Handboll Sverige-Danmark och en stor fet chockladtårta !! Fettovarning ;)
 
(kom inga bilder från jägers idag heller, sorry)

Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0