Torsadag!

Idag är det Torsadg för er som inte vet det. Fysiken idag var ju bara så bäst! Jobbade med Therese, och vi skulle då koppla ihopa en lampa med en annan lampa med en strömbrytare med ett batteri (nu blev det rörigt) Vi viste in om vi skulle koppla den bakifrån eller framifrån. Det funka bara inte! haha Och svenskan garvade jag mig igenom. Min lärare bara ska "Ska vi ta dig i det rummet" !! *as garv*

Efter skolan stack jag till mammas jobb och åt en semla. Sen iväg och ta ut pengar för att köpa kjolen jag ska ha på jägers. Då får jag ett sms av josse " Kan du inte ringa mig <3" då var hennes buss försenad, så jag gick och mötte henne sen köpte vi två semlor med oss hem. Mysigt på hög nivå! :)

Hoppas ni har haft en lika bra Torsdag som jag ! :)


 

Outfiten för idag : Tights- HM | blus- Gina tricot | kofta-? | armband- Gina tricot | klocka- Jet set |


Kommentarer
Postat av: josse

sjukt mysigt var det , och jag är fortfarande mätt! <3

2011-01-20 @ 19:02:34
URL: http://josefinsauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0