En tripp i lund

Har varit i Lund och gått runder på gatorna.....i regnet. Hade inte många torra fläckar på mig kan jag meddela. Har väl inte riktigt varit min dag om man säger så. Hade med mig ett paraply men det gick i sönder, var på macke donkan och köpte apelsinjuice. Skulle öppna den men då går den man ska dra i sönder. Och underkläder är fan inte det lättaste heller att köpa...Men det som följde med hem idag var ett par ubersnygga svarta skor med dragkedja, 3 par pumastrumpor, ett klarrött nagellack och ett nytt paraply haha ;) Nu ska jag byta om till myskläder, sätta på lite musik och städa. kram

Outfiten idag: Orange kofta- Vero Moda, svarta shorts- Veromoda, vitt linne- Gina tricot.



Svarta skor med dragkedja och klack- Din sko.





Kommentarer
Postat av: E L I N A

tack vicky ♥ fina skor :) <3

2011-07-21 @ 22:46:35
URL: http://elinaarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0