Måndag!

Hej på er!  Blev inte mycket bloggande igår, men gjorde inte så mycket heller. Gav mig på att göra biskvier, ganska många moment, inte det lättaste jag gjort men kul var det och bra blev det också :)
Idag har jag absolut inga planer för dagen....förutom att träffa Josefin som kommit hem från Mallaga! Innan klara vi inte att vara från varandra i två dagar men nu har det gått över en vecka sedan i träffats...KRIS! haha
syster yster..,..
Sen är det inte många veckor kvar tills skolan börjar igen.. Och detta vädret gör inte det ett dugg bättre! Känns som det är höst ju och vi är inte äns inne i Augusti... INTE OKEJ NÅGONSTANS! :)
Nej nu ska jag sätta på lite musik och göra vi mig, just nu skulle jag kunna skrämma iväg en hel armé bara att visa mig hahah
Ni får ha en fortsatt bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0