Fredag <3

Godmorgon! Börjar morgonen med att skicka iväg syrran som var på ett jädra humör!.....
Efter mycket om och men fick vi iväg henne, sen blev det duschen för mig. Tog silvershampo så hoppas det blev lite skilnad! Jag använder Klippotekets slilvershampo (finns i balsam också) Tycker det är kanon bra och inte så dyrt heller. Rekomenderas!
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska slå ihjäl denna fredag, så rastlös som man kan bli! hmmm...
jag återkommer senare om det.
Blev ju inget bloggande igår, sorry. Men vädret får en stark nolla av tio, regnigt och trist! Stack iväg till matilda lite senare på dagen. Linnea kom så bakade vi äpplepaj, eller Matilda och Linnea bakade. Jag ängnade mig åt at äta upp äpplena, dom var jättegoda kan jag meddela! ;)
Kom hem vid 22.30 satte mig vid datorn och kollade på nelly.com. Rean! plus de har bara fri frakt till söndag så man får passa på nu. Närmre ett somna jag.....
Men ni får han en kanonbra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0