Lördagen i helhet <3

Godmorgon godmorgon! :D
Blev inget bloggande igår heller men hade fullt upp hela dagen!
Gick upp vid kvart över sex. Fixa mig och packade lite sen drog Jag, Josefin, Christoffer, Emma och Emma till självaste Ullared! Hitta nästan allt jag skulle ha och det som stod på listan.... men kom hem med så mycket mer ;)
Åt ungsbakad lax med romsås och potatis uppe på den nya resturangen. Lite Ikeastuk på den men där var jättegod mat så 8 av 10!
Efter maten gick vi runder, sen får ja så ont i magen så jag viste knappt var jag var. Blev helt kallsvettigt och svårt att andas, riktigt obehagligt! Fick en tablett av Josse, tur jag har henne asså! Lenade lite så vi fortsatte vår shopping. Det hela gick på 650, inte alls så farligt! Nästan pinsam summa för att handlat på Ullared! haha
Hem resan var kanon och provad den här lyxshaken på MAX, den var inte att leka med kan jag lova! :D
Anlände där hemma vid kvart över sju, packade upp sen drog vidare till Matilda en stund. Där hämtade sen Sauer mig så stack vi till Jesper och Danne. Hyrde två filmer och snackade. En kanon dag med mycket mys! :D Absolut 10 av 10 tår!


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen iväg till Kajsa, får se vad vi hittar på♥ hon har ju ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN kommit hem!!!! :D ♥ saknad!

Vi hörs senare och då lägger jag också in bilder på vad jag köpte, kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0