Hejsan hoppsan! Hade fult upp igår så det ...

Hejsan hoppsan! Hade fult upp igår så det blev inte så mycket bloggande. Men tar ett inlägg nu om gårdagen:) Vid tio på morgonen åkte vi upp till hallaröd. Vi dukade och fixade med musiken, där var riktigt dålig täckning så det slutade med av vi hade 4 olika internet operatörer, kan inte komma på vad det heter:) vi snoppade 20 liter jordgubbar, fixade tre stora tårtor och jag hacka sallad som aldrig förr! Men vi halv sju anlände ungefär 70 gäster. Vi åt eller dom åt. Jag och josefin vi fyllde snapppglasen, vi höll ett snabbt tempo så äta hands det knappt med;) lite senare skruva vi upp musiken sen var det dans på hög nivå! Men när festen sen tyvärr var slut så var det städdags. Jag och josse placerade oss vid disken. Har nog aldrig haft så kul när jag diskat;) men när vi börja städa, herregud vad mat och dricka där blev över. Som josse sa, där var mat och dricka till hans 50-årsfest också:-d vid tre körde vi hem sen däcka jag i sängen. Men en riktigt lyckad och rolig fest blev det:-d


Kommentarer
Postat av: - J U L I A

- Tacktack! :D

2011-06-18 @ 12:38:41
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0