Min katt har precis varit hos skånes bästa...

Min katt har precis varit hos skånes bästa frisör! Självaste Vicky andreasson! Tro det eller ej ;) stackaren hade massa knutor i pälsen så jag fattade tag i trimmern och nu har jag en katt som ser ut som en fläckig gul ko! Ganska charmigt måste jag endå påstå haha han håller inte med mig kan jag meddela! Sur som ett bi, jag har nog förstört hans image. Damerna vill ju inte ha en fläckig gul ko till katt! Nej tror inte det är så inne... Men jag tyckte det var skitkul iallafall:-d usch vad snäll jag är haha nä tror bestämt att jag ska gå och smöra med massa gott gott innan han sliter mig i stycken! Haha kramar från skånes bästa frisör Vicky andreasson!:-d


Kommentarer
Postat av: matildaolsson

hahahaha, aw vicky då!

asså alltid när jag läser din blogg blir jag på världenbästa humör!

vi måste verkligen ses snart? love u! <3

2011-06-17 @ 11:11:50
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0