sjukhustripp till lund

Heej blev inte mycket till städning idag..... Blev en tur in till sjukhuset i Lund. Denna JÄVLA (ursäkta) allergi håller på att ta kåd på mig! Andningen blev bara sämre och jag fick hjärtklappningar så vi åkte in.
Mycket trevlig läkare som hjälpte mig först och gladare blir man faktiskt när man får komplimanger, sen kommer där in en sur otrevlig läkare med en satans attityd... Och ni kan bara ana hur det koka inom mig asså!
Men har iallafall fått nya doser och ska hämta ut en annan medicin imorgon så får vi hoppas det blir bättre....
Min kära mage skriker efter mat. Så snart blir det kött, pinnapäror och till det sallad och sås.
Och för er som inte vet vat Pinnapäror är så kommer här en översättning........stollpapäror....och för er som inte vet vad det är så kommer jag med en översättning till.........ikväll ska jag helt enkelt äta pommes för att vara lite finare. Nu fick ni en liten skånskalektion på allt! haha
Tror faktiskt inte det blir fler inlägg idag. Men hoppas ni har haft en bra dag och njutit av denna söndag! Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0