Fredag och lördag i helhet

Hej på er!
Min mobbilbloggning har väl funkat si sådär haha sorry!!
Men igår var det dags för skolavslutning, alla var helt underbart fina! 7:an har gått i rasande fart men oj vad mycket som har hänt! Haft så himla kul och jag hoppas att hela 8:an också blir det :)
Vid sex-tiden var vi på plats i helsingborg på student, mycket trevligt med go mat och så. Sen vidare till nästa student med lite mer fart på festen haha var kanon där med och där var det också mycket god mat. Alltså från 9 på morgonen till 10 på kvällen har jag i princip ätit haha har nog aldrig ätit så mycket på en dag!
Men en vädigt lyckad Fredag måste jag säga :)


skolavslutning 2011





Och idag är det Lördag, har varit ute hela dagen och hjälpt familjen med allt möjligt. Håller på att köra in hästen, så hjälpt till lite med det. Världens goaste häst, inte så jätteglad för hästar men denna lilla sak vet hur man charmar måste jag säga. Sen har jag även hunnit spräcka min skärm på mobilen. Inte så kul alls faktiskt men det förvånar mig inte ett dugg! Ska ringa på Måndag och se vad de kan göra åt saken, får hoppas att de kan byta glaset så inte alla mina bilder försvinner bort från mig.
Så ni som har skickat sms till mig idag, sorry att jag inte kunnat svara ♥
Men vid 19.00  blir det 20-årsfest hos Jonas, och vi hoppas på en super fin kväll!
Och jag hoppas att ni också får en fin kväll!
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0