Då var det Tisdag

Jag har varit iväg hela dagen så därför har jag inte kunnat blogga. Men dagen har varit kanon, slutade 2 timmar tidigare inte helt fel! Men vidare till Eslöv till tandläkaren. Satte in gummiband i nederkäken och fy vad ont jag har nu! Efter det stack jag in på Lindex och tittade, hittade ett par apsnygga byxor och en svart tunika men duktig som jag är så köpte jag inget.
Vid femtiden åkte jag till lucky och tränade och det gick mer än dåligt men men så kan det gå. Stannade och tittade på a-laget när dom spelade match så kvällen har tillbringats på lucky.
Men med mat i magen och myskläder på sitter jag nu och väntar på att klockan ska slå tio för då börjar Big Brother.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0