Good morning my friends.....

Godmorgon, idag stannar jag hemma blir nog bäst så. Ska till läkaren vid halv två, ska kolla synen och lite sånt. Har ont i huvudet och yr ofta så är nog dags att kolla upp det plus måste kolla huvudet så allt står rätt till *skratt* haha.

Kollade precis på termometern 7.8 grader i skuggan det ser lovande ut. Får ta och gå en liten runda sen eller bara sätta mig i solen.
Men blir ingen träning idag heller. Känns som jag inte tränat på en evighet men har mått dåligt nu flera veckor och det slår aldrig fel att jag är sämst på en tisdag. Får ta denna veckan till att friskna till, måste bli bättre till på lördag då jag flyttar.
see you later......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0