Min dator är tillbaka i verkligheten!

Hej mina vänner det var ett tag sedan men min dator hade fått för sig att gå i ide en vecka men nu har den vaknat upp igen.

Jag vaknade också i morse som tur är fast med illamående och huvudvärk. Tänkte att jag behöver väl bara få i mig lite frukost och piggna till. Gick till skolan och det blev bara värre och värre så kom jag på att 2 i familjen har precis haft magifluensa så kanske var min tur att åka på det nu. Bara det att när jag väl får det slutar det oftast med sjukhusbesök, brukar bli ordentligt sjuk och får allt möjligt skit. Tur så händer det inte så ofta 4 år sedan nu.

Men men ligger just nu i soffan och tittar på något program om att hitta hus utomlands. Ligger och drömmer mig bort om sommaren, sena utekvällar, stranden, solbränna, havet, jordgubbar, sommarkläderna och värmen. Längtar så....

vi hörs senare kram

Bild fån sommaren 2009- så brun man var då nu är man vit som ett spöke! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0