Mys för hela slanten <3

Gokväll!
Denna fredag är det bara mys för hela slanten, ätit hemmagjord pizza och nu tittar vi på lets dance. Fattar inte hur man kan bli så bra på att dansa, visst dom tränar hårt men endå, måste säga att jag är imponerad. Hade inte varit fel att kunna alla dessa danser. Efter lets dance ska jag kolla film sen får vi se vad som händer. Ha en fortsatt bra fredagskväll.
Stora kramar från mig

Slänger in några bilder från kvällen:


Jag och min älskade Emil !

Helt överlycklig!


Sen var jag tvungen att släppa loss, helt lungt kan det ju inte vara på en fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Monika weberg fd Andreasson

Så söt Emil är<3 Hoppas att allt är bra med er alla:) Saknar er. Kram Monika

2011-03-05 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0