så typiskt mig!

Heej på er :)
Vaknar pigg och allert men allmänt virrig. Står i hallen påklädd och klar för att gå till bussen. Syrran ger mig nycklarna och jag lägger ner dom i min andra jacka som jag brukar ha, inget konstigt med det ju. Sen går jag till bussen och när jag kommit halvvägs till skolan så kommer jag på. Fan nycklarna och varför la jag dom i min andra jacka och inte den jag har på mig? Lite så förvirrad.
Efter två lektioner började ja må riktigt kasst och var helt borta, vicy du fick ju inte anstränga dig! Ibland är jag bara så dum så typiskt mig asså. Tror jag orkar mer än vad jag gör! Men underbara Elin följde mig hem och nu sitter jag och väntar på att mitt vitlöksbröd ska bli klart, fick bara sådant sug efter vitlöksbröd. Sen ska jag sova och bara ta det lungt som jag har så jädra svårt med !
Hoppas ni får en bra dag! kram <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0