Som sagt född med oturen......

Heej tänkte berätta lite om helgen.
I fredags hade jag lite fest sen fortsatte jag Matilda R, Matilda O, Erica och Kajsa till jägers. Skulle då visa upp mitt pass för att komma in han börja fråga efter mitt namn och personnummer sen sa han tänk på att ditt pass har gått ut. Hmmm ja den gick ut för 6 årsedan haha tror det är på hög tid att jag fixar nytt.
 Alla kom iallafall in och vi hade grymt kul tills klockan var lite över elva då två idioter börjar bråka uppe på scen och den ena knuffar ut den andra och tjosan där stod jag och får en sånn nock i huvudet så jag såg stjärnor asså. Började må sämre och sämre så jag åkte hem. Ringde sendan läkaren i går och dom sa att jag hade fått hjärnskakning (som sagt jag är född med oturen) så jag fick inte titta tv, läsa, vara bland folk, lyssna på musik utan bara vila. Mitt tålamod var inte på topp kan jag meddela. Så det enda jag gjorde igår var att sova och sova.
Nu är det Söndag och jag mår mycket bättre. Står över matchen idag och kommer igen på Tisdag. Men har änligen fått i mig något att äta och tänkte snart baka Chunkey monkey brownies. Måste ta det lugnt idag med så jag får underhålla mig på dom bästa sätten.
Bloggar mer senare ikväll kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0