underbara dag !

Precis kommit hem från en härlig eftermiddag med Ida och Kajsa. Haft supermysigt, gick förs hem till Kajsa och lämnade hennes saker sen hem till Ida så hon fick lämna sina. Tanken var att vi skulle fota lite men gick istället till huset jag ska flytta till. Sen har vi varit lite överallt.

Dagen för övrigt har varit toppen, lektionerna har varit riktigt slappa och man kan ju bara ÄLSKA detta väder! Nu ska jag ta och slänga mig i soffan 5 minuter för mina fötter är inte helt okej sen vidare till träningen. Återkommer senare ikväll, kram

Bild från idag på världens finaste vänner Ida och Kajsa, så underbara tjejer!


Kommentarer
Postat av: KAJSA

shit vad jag älskar er !

det var jätte kul & ditt hus var jättefiiiint !

egen toa ;( <333



pussssssss :*

2011-03-08 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0