Det var ett tag sedan...

Hej mina vänner. Inte bloggat på ett tag nu men mått riktigt dåligt. Mitt huvud var mycket bättre i onsdags och jag var piggare men i går fick jag världens bakslag och var sängliggandes hela dagen. Fick maginflunsea på allt, varför bli sjuk mitt i flytten? Jag och min otur.....
Men nu verkar det gå mot rätt håll igen. Saknar alla vänner som jag inte har kunnat träffa på hela veckan, har mycket att ta igen. 
Iallafall i helgen ska jag fortsätta ta det lungt men på lördag ska det flyttas. Sover antagligen första natten i huset någon gång nästa vecka-spännande!
Sitter nu och kollar på kalla fakta. Helt sjukt vad människor kan vara grymma! Väntar nu på att Big Brother ska börja, händer riktigt mycket grejer där nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0